Lugnt tempo?????

Nu har det blivit översvämning på vägen.
Så vi får se om jag kommer till jobbet i morgon.
Kanske får sjösätta båten och ro till ulvsby och ta bussen. hi hi hi
Har varit duktig och sprungit igen. Stack ut direkt jag kom hem med linn.
Sen så åt vi hemma gord pitzza.
Har lekt att mina fingrar är gröna också. Fick sån insperation sen igår.
Ska försöka odla fram lite blommor.
Blir så jädrans dyrt och köpa alla blommor som går åt både här och där.
Imorgon ska en arbeta röven av sig också, eller om en skulle göra som alla andra och se ut som det regnar.
Vara nöjd och belåten ändå.
Det värsta är, man vet inte vem en ska arbeta med.
Vissa blir jag sååååååååå närvös av att jobba med.
Men visst, ska låssas att det regnar var det.
Socialt kommpetens heter det. Det är en mycket bättre egenskap än att man är bra på att jobba.
Det har jag lärt mig under årens lopp. Bara synd att jag har lite svårt med det tempot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0