Köpa köpa köpa.

Nu dög inte stefans leksak längre så han har varit och köpt sig en ny.
Det komiska i det hela är att han skrev den på mig som vanligt.
Han tror det går och göra avdrag på den.
Vem skulle bry sig om vi har stor gräsmatta och behöver en åkbar klippare.
Inte skattevärket väll.
Imorgon ska jag på får kurs direkt efter jobbet nästan.
Ska bli mycket intresant om det blir något matnyttigt och lära sig där.
Var och köpte färg till kåken idag efter jobbet.
Så nu är det bara och kladda på den också.
Blev även färg till sadelkammaren, men eftersom den är hyvlad på utsidan så blev det betsad färg.
Mer uppgifter till min lista. Men det är bara och hoppas på uppehåll till helgen så jag kan få göra klart
innan semestern börjar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0