Hällre en bitch än en klen man.

Då har jag gort det igen.
Har bara härmat stefan och vissp så har vi inte ätit någon mat idag.
Jo jag tog några tuggor på en kycklingrulle som han hade köpt till mig igår efter jobbet.
Inte en mening har han kommit på under dagen och kunna säga till mig.
Om jag skulle göra som far min och bli fågelskådare.
Då kunde man få höra lite fint fågelkvitter åt minstonde.
Måndagar så brukar han få laga mat för då rider linn på krk.
I tisdags så var jag så dålig så jag gick och la mig direkt.
Då blev han tvungen och laga mat igen för annars så blir Linn rasen av hunger.
Ondagen blev jag hemma och sket i mat så då blev det att han tog itu med det igen.
Tordagen blev det pytt i panna för honom. Alltid lika roligt resultat, utan stekt ägg varge gång.
Fredagen är han väll utsliten på att komma på mat så då ringer han och frågar om pitzza.
Ja den stackaren lever ett hårt liv. Nu ligger han utslagen i soffan med filt över sig.
Själv så har jag varit ute och gått med min pålle ett varv runt gaperud.
Skulle prova om han följer mig som en hund och om jag kan lita på honom så han inte bara drar iväg som en avlöning. Den killen förstår vinken den. Tur att jag har honom åtminstonde.
Bor fint gör han också. OM jag skulle flytta ut till stallet istället.
Börjar känna mig bättre nu från den hälvetes förkylningen.
Så nu börjar man bli en bitch igen. Ha HA HA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0