Ynkligt sjuk.

Nu har jag blivit sjuk också. Så linn har lagat spagetti och köttfärssås medans jag la mig på soffan.
Synd bara att jag har ingen smak alls. Ingen lukt häller för den delen.
Stefan skulle ut och köra med betes puttsaren efter maten. Då undrade han om han skulle ta den nya traktoren.
Själv klart tyckte jag. Men han tänkte nog på att det var tråkigt och byta agregatet som redan satt på den gammla. Men då kom han på att han hade radio i en nya. Då påminde jag honom att det var onsdag.
JA skrek han det börjar ju nu.
Hans älsklings program förstår ni är ett dansbands program på radion. Och linn gick ut och skulle sköta hästarna och passa på och rida en sveng.
Så nu sitter jag har helt allena. Ska bara kika in på blocket och se om det har kommit in någon frigge bod eller dylikt till salu. Sen kryper jag ner och rör mig inget mer i dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0