Väntar på lördagen.

Då var det snart dax för surströmings kallaset. Nu på lördag så kommer alla mina grannar och ska smörja kråset vilket det blir sur fisk eller något annat. Ska bli skit kul.
Så i dag har jag skurat inne i köket i den gammla kåken ifall det blir surt och äkligt på kvällen så kan vi sitta inne.
Flera av grannarna har varit hit och frågat om jag behöver hjälp. Med vad då tänker jag!
Koka potatis och hacka lök ska jag väll kunna klara själv. Ska även lyxa till det med och göra äppelkaka till kaffet.
Har även hunit med och piffa till mig lite i håret under kvällen. Har färgat mej lite så det blir jämnare hår färg.
Jag ser ut som en liten råtta tycker jag i hår färgen annars.
Imorgon blir det en lång dag för mig på jobbet. Vi ska inventera och då jobbas det till kl. 19.00.
Så nu hörs vi nog inte förrän till fredan när historien levereras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0