Mycket får man vara med om.

Idag är det dagen efter och det känns. Varför ska man bli så trött och hängig bara för man var uppe till 12.
Tror ändå att det blev ett rätt lyckat kallas och alla fick plats i köket men det var på gränsen.
24 st i ett kök var väll rätt ok. Om en skulle renovera mitt gammla hus ändå kanske.
Fick sms att traktorn anländer i morgon. Då får man nog ta sig en repa på byn och se hur den går, jag har ju inte provkört den än ja.
Har varit på oxhälga, kom hem för en timme sedan. Tänka sig att nu har jag köpt en mobil till. En lika dan som jag har som jag ska ge till Linn. Tre går ju ut på hennes telefon också snart så jag skulle ändå skaffa halebop till henne. Så då slog jag till när dom ändå stog på marken. Linn tror nog inte sina ögon att hon helt plötsligt har en sån häftig telefon hon också snart. Skulle även få till hans free sett gratis plus att dom bjöd på start avgiften.
Men därimot så går det inget bra och hitta en sadelkammare.
Stack till brunskog direkt efter jobbet i fredags och tittade på en barack på hjul som skulle vara siså där 2m gånger 4m ca trodde säljaren.
Kommer dit och får se redan på håll att detta stämmer inte. Visar sig att det är en liten stuga som en man har bott i under 4 år. Mätte ca 5,30 gånger 3.20. Stog på ett under rede med 4 bredan däck och ett drag som bara går till traktorer. Tröskeln har det gått i fukt för dörren har stått på vid gavel säkert under flera år, även fönstren var inte helt stängda. Hon sa att lite färg så skulle den vara perfekt skick. Jo halle luja på dej säger ja.
Hon prutade direkt när jag kom dit till halva priset om jag bestämnde mig på en gång.
Hon kunde tänka sig måla den åt mig också. Då sa jag bestämnt nej. Jag kommer och byta bräfodringen i sådant fall sa jag. Men med lite efter tanke så har jag bestämnt mig, ingen mer skit på min gård jag har till räckligt med projekt. Får leta vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0