Vad ska man säga.

Här kommer förklaringen på gårdagens inlägg.
Det är så jä-----igt töligt och behöva dra ur orden ur stefan som är min sambo som jag även kallar HONOM i inlägget. Skulle vara kul om även han deltar i mitt liv och det som rör hemmet och gården utanför och att han kan diskutera framtida planer som till exempelt vår husbygga eller renovering eller vad f--n vi ska hitta på.
Ställ gärna på honom någon gång och inte bara vänd er till mig.
Han tar aldrig och talar om vad vi ska äta, när vi ska äta. Om det behövs städas eller organiseras för att göra livet lättare inomhus. Vad vi ska göra på semestern, om vi ska åka någon stans eller hälsa på någon.
Rädda målarfärg burkar utom hus inför vintern. Nästa projekt. Vad som behövs förbättra vår hököring.
Skulle behöva få i ordnign ved boden som vi ändå äger en. Nej i stället så staplar vi veden utom hus och lägger över bresäning.
Har pratat med honom om att täckdika mina två enda vettiga gärden så vi kan ta hö på vår egen mark. Tyyyyysnad.
Dyngstacken ska bort.
Tyyysnad.
Utestallet ska på börjas.
Tyyyysnad.
Vem ska jag prata med då???????????
Är det så konstigt att det är jag som har fått stämband som fungera, när mitt liv har sett ut så här.
Det enda man får höra "Han är snäll"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0