Glömde.

Glömnde och säga det mäst iriterande. Han säger ingen ting.
Det händer inget på jobbet.
Han träffar aldrig någon så han kan berätta vad som sker ute i värden.
Han går till doktorn utan och säga vad?
Han köper saker utan och nämna. Så jag måste fråga och tänka mig för innan, så vi inte köpa lika och då menar jag inte vad som hälst. Som detta växt huset som han köpte till mig i julklapp, fast vi inte skulle köpa julklappar.
Blev förbanad när han kom med en i alla fall så han vågade inte nämna det förrän han satte upp det på våren.
Då förstnas fick jag reda på att vi hade ett växt hus. OM nu jag skulle vara lika dan så kanske jag också kom hem med ett växt hus på vårkanten innan han började med sitt.
Folk dör och gifter sig runt oss han vet allt men säger ingen ting till mig.
Fest kan man bli bjuden på men han vidar befodrar ingenting.
Han kan prata om saker på jobbet. Som jag kan vara intreserad av men efter som inte vi kan prata framtids planer så kan man gå miste om nått som en behöver köpa eller få hjälp av vid ett visst tillfälle.
Jag pratar som ni vet en massa men det fasnar inte i skrynklorna i huvedet på honom.
Han kan vara ut till hönorna och stänga till dom fast säger inget. När jag tar jakan och ska gå ut så säger han att det är redan gort. Samma är det med och ge hästarna vatten. Eller när det är vattning på gravarna. Kan han vara förbi och vattna utan och säga något så jag kan åka extra. Ser att det är nyss vattnat och på pekar det när jag kommer hem. Vad tror ni svaret blir?  "Ja det glömnde jag säga"
Nej kille skulle en ha blivit då hade jag inga problem. Då skulle jag plassera kääringen inom hus och lyckan vore jord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0