Städning=Arg

Hade bestämt mig för att städa denna veckan men inte när.
Började med att stefan ringde och sa att han inte kunde hämta ut ett paket i mitt namn som han har bestält till traktorn.
Sen ringde en försäljare när jag kom hem, som ville att jag skulle prova på någon slags prydnads figur som var någon slag sammlar objekt.
Nej tack! han fortsatte som vanligt och masa vidare. 
Då sa jag bara. Om du kunde se hur jag bor så skulle du förstå att det inte går in en tändsticksask ens. 
Då tackade han för sig. PUUUST
Så starade jag datorn och skulle leta friggebodar. Tittade in på någon obs sida men det gick inte och se bilder för jag hade ett för gamalt system. Så jag klickade lite och fick i gång en installation.
Under tiden så började jag så smått plocka lite för min tänkbara städning som jag hade i åtanken.
Men under tiden så bubblar det vidare i mej och jag hittar det ena lata händelsen efter den andra.
Så det slutar med att jag städar hela över våningen och skurar till och med.
Linn tröttnar nog på mig eller tänker att det är bäst och gå ut till hästarna innan jag får ett utbrott till.
Vad händer då, jo jag får ett samtal till från en granne. Som frågar om stefan har berättat om gratis biljeterna till färgesta som vi är erbjudna, som han skulle prata med mej om.
Vad är det för fel på HONOM. Man kan väll inte bara skylla på att han är man.
Skulle behöva stryka lite på skrynklorna i huvudet på honom. För dom orsakar lite kortslutning lite då och då.
En sak är säker i alla fall. Man städar jä---ligt bra när man är förbannad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0