En sjukdag.

Även om en förstår att det ska bli dyrt så blir en ändå chockad när en får höra priset.
Fick en smärre chock i går. Var in och tittade på ballingslövs herrgårdskök som jag har fasnat för.
Ni ska veta att dom har samma stomme som ikea kör på sina kök.
Tvåhundratjugofemtusenkronor kostar ett normal stort kök. Då finns det inga vitvaror med.
Bara spis sektionen kostar tjugotusen kronor.
Så till er ungdomar som läser min blogg tänk på vad ni ska sattsa på när ni väljer inrikning på jobb.
Bara kök och en trappa kostar mer än vad byggnationen med avlopp och vatten inkluderatkostade när jag renoverade huset jag bor i redan.
Tanken har slagit mej igen om man skulle kunna renovera rucklet ändå. Spis kåpan sitter ju på plats redan och en farstukvist som duger har jag med. Trästommen kan ju användas igen men man kan ju plocka ner huset till 1 1/2 våning. Tänk bara där har jag känat flera hundra tusen kronor.
Måste passa på och ge beröm till min sambo som släppte ut hästar och hönor innan han stack till jobbet.
För jag är hemma och sjuk. 
Det tog 6 år. Så han måste ha tyckt att jag var dötts sjuk denna gången. För det kan väll inte vara så att poletten trillade ner????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0