Snurriga tankar.

Jag har värkligen inget och berätta men linn är på mig att jag måste gå ut oftare och skriva.
Till grannar kan jag medela att det som luktar är rök från brasan jag gorde här under kvällen.
Det är gammalt hö som måste bort innan maskinerna ska in på logen.
Hur nu det kommer och se ut för jag har ju fått några extra under sommaren.
Som pressen, den tar upp nästan hela utrymmet som jag har. Det roliga är att traktorn som jag köpte är så stor så den går inte in på logen. Blir lite knepigt för slåtter agrigatet vet jag inte om den går på den lilla traktorn.
Damp hönan som har två kycklingar har börjat värpa igen. Det känns skönt för snart är det väll dax för ägg leverans igen.
Imorgon kommer hovslagaren. Då ska dom bli fina på hovarna igen.
Sen håller jag på och försöker och knåpla med och få till detta om jag ska renovera huset i stället för och riva det.
Kommit på lite nya plan lösningar. Måste hitta någon som kan räkna lite si så där på måfå. För att få någon hummm om hur dyrt det skulle bli i förhållande till och bygga nytt.
Det är mycke nu, men det har det ju alltid varit så vad är skillnaden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0