Förklaringen.

Ser att några är säkerligen besvikna att dom inte hittade en liten historia här igår.
Men ni förstår att jag hade semester. Stack och shoppade istället så jag kom hem inatt.
Skulle testa telefonen den nya och lägga ut en historia från bussen när jag åkte hem.
Men som ni vet så är inte mitt huvud ljust så det blev lite krångel mellan telefonen och mej.
Synd det för jag hade en brevid mig som sprutade kuliga historier. Stjärnan Theres hon är bara bäst, om alla vore som henne så fanns det inga problem här i värden. Tro mig. Plus att hon har många historier på lager det gör inte saken värre.

Pappan var svårt sjuk och låg i respirator på sjukhuset. När sonen kom på besök och satt på sängkanten började pappan plötsligt andas tungt och väsnade. Han fick tag på en penna och ett block vid sängen och skrev med sina sista krafter några ord, rev av lappen och räckte till sonen. Sedan gav han upp andan och dog.
Chockad stoppade sonen lappen i kavajfickan och larmade personalen, men det fanns inget mer att göra.
En vecka senare hölls begravningen och sonen skulle hålla ett litet tal.
Då kände han lappen i fickan och komm ihåg hur han fick den.
-Perfekt, tänkte han, då kan jag ta med pappas sista ord i mitt tal. Så han vecklade upp lappen och dör stod:
"Idiot! Du sitter på min syrgasslang."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0