Paella...

Stefan hade teori på krk i dag för att det är hopptävlingar denna helg.
Han fick lära sig och knoppa manen på hästen och linda benlindor.
Så när han kom hem så pratades det väldigt mycke om knoppar och ben lindor för linn var inte sen och va med på ett hörn som vanligt när det är ordet häst med i bilden.
Vilka nördar jag har under samma tak.
Detta intresse fick han aldrig när jag skickade honom på bugg kurs.

Igår så köpte jag för första gången en  vit lök. Det ni!
Så nu står linn och sköter maten medans jag springer i mellan spisen och datorn.
Det ska bli så märkvärdigt som paella. Fick göra det när jag gick ett år på kock linje.
Ja ni hörde rätt men märk väl det var bara ett år sen sökte jag handel kontors linjen.
Har inte prövat det sen dess. Så nu får vi se om det smakar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0