Ta inte allt för givet..

Den fete dansken Peder i Malmö kom på att det var dags att börja banta, så därför fastnade han för den lilla annonsen i tidningen som sade: "Tappa så mycket vikt du vill för 100 kr kilot!"
Entusiastiskt ringer han numret i annonsen och säger att han vill prova att få bort åtminstonde fem kilo.
De lovar att skicka en representant hem till honom dagen därpå.
Dörrklockan ringer nästa morgon och när han öppnar står där en läcker blondin med en tajt tröja där det står "Om du kan fånga mig får du ta mig". Blondinen drar iväg och Peder skumpar efter.Jakten går gata upp och gata ned. Till sist får han fatt på henne i en park och de har sex. Efteråt går de hem och kontrollväger honom och visst, Fem kilo är borta. Hon får sin femhundring och sticker.
Peder börjar få smak på det här med bantning, så nästa dag ringer han igen och säger att den här gången vill han tappa tio kilo. Samma sak upprepas igen, fat denna gång med en lite snabbare blondin. Och tio kilo var väck.
Nu börjar Peder verkligen få smak för det här, så nästa dag ringer han igen.
-Den här gången vill jag bli av med 25 kilo!
-Är du verkligen säker? Det kan vara farligt att gå ned så snabbt, säger försäljaren.
-Ja for faen, jag är helt säker, säger Peder.
Så de lovar att skicka en representant till nästa morgon. Mycket riktigt dörrklockan ringer och Peder hoppar glatt ut i hallen för att få sig ännu en stärkande språngmarsch med trevlig avslutning.
Men när han öppnar dörren möter han en jättelik läderbög med en skylt hängande runt halsen: " Om jag fångar dig kommer jag att knulla skiten ur dig "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0