Sömntuta.

Slog nog rekord idag. Gick upp 10.50 fast jag var förstås uppe kl halv 8 för att släppa ut hästarna.
Men jag gick och la mig direkt igen. Försöker och sova ikapp min trötthet som har byggt bo inom mig.
Tyvärr så funkade det inte idag ialla fall. Bara skrotat i soffan.
Men vi har lyckats och bakat till en äppelkaka linn och jag. Värdens godaste efterrätt.
Har även fått tag på en grävmaskin, så på fredag så blir det begravning utav rasmus om nu vetrinären har tid då.
Till nästa helg så är det klubb hoppning på krk som dom vill att jag ska ställa upp i.
Ja det skulle vell inte vara några problem igentligen. Men hur ska jag komma i håg en åtta hinder på raken, vilken ordning jag ska skuppa över dom då. Mitt minne är inte det bästa specielt inte när det ska gå fort också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0