Slamsar hit och dit.

Då var man klar med älgköttet för i år. Det är allt en jädrans skit göra.
Började igår när jag kom hem från krk och hållde på till 11.00.
Idag så lagade jag mat och sen var det och ge sig på köttet igen.
Rocky har fått lite potions bitar han med och ett stort älg ben och gnaga på.
Gissa om han är lycklig.
Igår så fick jag med hem new boddy från krk som jag har sålt för att hjälpa föreningen.
Hade gått riktigt bra för sammanlagt så kom vi upp i 88 000 kr i försäljning.
Hjälper en arbetskompis och få i hop en liten beställning på salami korv också.
Men sen ska jag vila från alla extra sysslor och bara vila det tycker i alla fall medie tanten.
Och visst känner jag mig trött alltid, inte minst i huvudet av och glo på kort och kuvär i alla färger om dagarna.
Ska nog ta mig en resa till ullared också och inhandla julklapparna
innan jag går i idé ett par år eller så.
Hi Hi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0