Rösta.....

http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.mama.nu%2Fmamabloggare%2F%3Fview-id%3D28442&h=70004
Klicka på länken ovanför och rösta på Fröken M. Hon vill bli årets blogg mamma och vinna en resa till stockholm.
Hon har varit arbetskambrat till mig. Sprid gärna detta till dom ni känner så hon kan ha en chans att vinna.

Men själv så får jag hem vetrinären i morgon igen för att se på rasmus om det kan tänkas blivit något bättre så den stackaren kan få komma ut igen.
Och så är det ridning direkt efter, på krk. Lite töligt och behöva åka tillbaka till k-stad.
Så till jul ger jag mig nog och rida på krk. Kan ju rida här hemma kanske istället hihi Man har ju ridbada och allt ting. Snart får jag en sadel kammare också.
Väntar på att den ska anlända så jag får börja snickra lite. För jag tror det kommer och bli skit bra.
Ska flytta ut alla skor och stall kläder inifrån huset ut dit istället. Då får jag en hel garderob och fylla med andra saker så det kan bli lite städat för en gång skull.

Idag slängde jag ihop en liten köttgryta på älgkött. Stefan blev så glad så han kunde inte vara tyst utan berömnde både kött och sås.
Plus att när han kom hem så hälsade han så konstigt. Det beror förstås vad man jämn för med. Men det var annorlunda.
Så undrar var han har slagit i huvudet nu. Eller har hjulen börjat snurra. Ha HA hA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0