I elfte timmen.

Måste passa på och skriva några rader innan jag ska till en granne på kallas.
Linn och jag följde med stefan på ridningen i morse. Han skulle ha hoppning så det skulle nog bli lite roligare än vanligt tänkte jag. Men han hållde sig kvar men visst, lite bly i rumpan skadar nog inte.
Sen var vi in på torgnys trä och köpte med reglar till frigge boden. Vi måste ha lite kraftigare än dom som skickades med eftersom vi ska isolera.
Tog ut rasmus och borstade honom utomhus. Ska vara humanare för hans lungor.
Han var riktigt lugn för att stått inne två veckor. Men väldigt reserverad.
Har även städat. Men det började jag med redan i onsdags med och plocka lite.
Till morgonen ska jag baka, för kl. 12.00 så blir det lite hudkräms party här hemma med fika efteråt.
Kanske blir det något över!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Bengt

Ja tack !

2010-10-16 @ 18:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0