Hissa och dissa...

Ja då har jaktlaget gort det igen.
Erik 88 år fälde en älg, efter att han tog sig en tupp lur på älgpasset.
Pigg och vaken så stog den lilla kon framför honom. Serverad som på ett fat.
Vilken krut gubbe. Men så är han född i mitt hus också.

Funderar på att börja hissa och dissa på min blogg. Jag är ju fan av rix fm.
Låt inte det bra så säg.
Så i dag ska jag dissa sura mäniskor som inte har någon som hälst anledning och va sura.
Och hissa ska jag göra till den busschafören som körde mellan molkom och karlstad idag.
Linn tog bussen efter skolan och mötte mig på busstationen för att vi skulle köpa skor.
Då berättade hon att när hon sträckte fram kortet och sa karlstad
Så bara vinkade han in henne och sa att hon kunde få gå och sätta sig ändå.
Gissa om snåla Linn blev glad.
Jag har bara en förklaring till den händelsen. HAN var för lat för att ta betalt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0