Geniet Linn

Idag så har jag varit med linn på utvecklingssamtal. Inga problem där inte.
Kommer och få g i alla ämnena med stora möjligheter till högre i flera.
Den tjejen kommer och gå långt men det fattade jag när hon var fem år redan.
Då hon tog fram en sago bok och läste högt från pärm till pärm. Skulle vilja säga att hon är lik mej men tyvärr då skulle jag ljuga och sådant syslar jag inte med.
Men det är klart, hon är ju bra i dom praktiska ämnena också.
Där måste jag nog säga att det är efter mig. För efter hennes far är det en omöjlighet.
Finns inte ett ärr efter den tummen ens.

Har fått klar tecken och få gräva ner rasmus på vår egen mark idag.
Så nu blir det och få tag på någon som vill gräva.

Har tagit semester igen för att åka med några vänner till Ullared.
Det är bara så underbart och få komma ut en sveng från alla måsten hela tiden.
Men det ska bli lite varor med hem också. Ska försöka och få tag på julklappar till mina tjejer.
Skönt och få det gort innan hettsen börjar för jul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0