Fredag igen.

Kom nyss hem från krk. Varit på min trim lextion i hoppning.
Linn var med och satt på lektaren och såg bedrövelsen.
Där hade hon sälskap av Louise och Mattias som kom för att se vår träning.
Louise konstaterade att jag var älst. Men det var inte Mattias helt säker på.
Så tack Mattias säger jag. Jag är bara dubbelt så gammal som den som är närmst min ålder.

När vi kom hem så berättar vi lite om hoppningen för Stefan och Linn tycker jag gör mycket djud för mig när jag hoppar. Då säger jag att det är för att jag har så roligt så jag måste visa det på något sätt.
Så Linn säger att bara för att dom andra inte låter så inebär det inte att inte dom har roligt.
Linn nämner även nått om bio och att man inte kan låta där.
Det snappade Stefan upp och säger till Linn har inte du varit med mamma på bio någon gång.
Vad menade han med det tro. Ha HA
Det är nog så med samma fenomen som att små hundar låter mäst.
Små hästar vill synas mäst.
Jag är helt änkelt liten.

Besiktigade bilen idag. Inga problem där inte. Trevlig helg på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0