En underbar dag ändå...

Idag så åkte sandra och jag med Stefan till krk när han skulle rida.
Tänkte att vi skulle ta adjö utav Classic för i morgon så åker han äntligen hem till de sina.
Han har haft lite otur och varit både hostig och halt. Sandra hade tänkt och låna honom och börja hopp tävla.
Men hon ska leta häst i grums det blir lite lättare när hon ska träna.
Sen så köpte vi med oss både dörr, reglar och isolering hem till friggeboden.
Eftermidagen så har vi ägnat all uppmärksamhet till vår rasmus. Sandra satt upp på honom och tog en lättare promenad så vi passade på och tog lite bilder på honom.
Var i väg en tur till skogen och tittade på viloplatsen som han ska ligga. Och där så träffade vi på tre älgar som blev så rädda så dom höll på och drita på sig tror jag.
Det var så lerigt på vägen så jag fick gasa för och inte köra fast. Det resulterade i att sandra fick hålla sig fast med hull och hår. Blev ganska mycket skratt på väg hem.
Så stefan undrade vad som hade hänt på skogen. Hade tydligen hörts ända hem. Ja ja jag vet att mina röst resurer inte är blygsamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0