Hej o hå.

Igår fick jag stor främande. Annelie som jag har jobbat med förut kom på besök.
Så vi fick prata av oss en stund. Synd bara att rocky inte var hemma,för då kunnde han ha fått lekt en stund.
Igår var det ju dax och rida igen, men tyvärr så går ju inte det på ett tag.
Men jag har ordnat så Linn får rida i stället för mig.
Skulle igentligen ha ridit i dag med,för jag rider extra i en hopptrim grupp.
Men tyvärr så kan inte ens Linn rida idag,för hon åker till pappa sin efter skolan.
Jag kanske skulle hålla mig till kyckling uppfödning istället. Känns som det skulle vara lite stillsammare.
Jag har lagt ut en annons på blocket också.
Tänkte se om någon är intreserad av ock köpa några tuppar av mig.
Kan väll hålla tummen på det i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0