Fulltalig snart igen.

Varit och kikat på en häst. Så nu är snart stallet fullt igen. Det är lika bra att det förblir fullt så jag inte får några andra ideer. Man vet aldrig med mej.
Riktigt skön häst med mycket personlighet. Men man får inte glömma att det är en ung häst som ska behandlas med en fast hand.
Linn är på konfirmations läger så här hemma är det bara jag och stefan.
Så jag slog till och gick ut till hästarna när vi kom hem, medans stefan fick instruktion att göra fiskbullar.
Vilken tuman hand måltid. Så synd att jag glömde tända levande ljus.
Ja för f--n det var ju så länge sedan och fiskbullar är skit gott.
Rocky fick ett nytt ben och gnaga på så han blev glad han också.
Tummen käns lite bättre. Har provat och vicka på den lite och det går faktiskt hela en cm. Så den är nog bara stukad. Kände för och leka man för en dag eller två genom att över driva skadan lite.
I förmidags så provade jag och städa badrumet med tummen. Jaa det gick. Kvinnan är till baka i mig.
JiiiiPPPiii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0