Ny klippt.

Skjutsa hem sandra till grums på middan. Hon skulle på ett möte på arbetsförmedlingen.
Då passade jag på och titta in på klingan, min gammla arbetsplats.
Hade tur och fick klipp tid hos min gammla klasskamrat erika. Nu ska jag f-n i mejen aldrig klippa mej någon annan stans.
Stefan håller på och tjatar om att det blev kort. Är det sak samma att det blev förkort i hans smak.
Jag bara undrar ja. För jag ser ju själv att det har blivit kortare. Brukar bli det.
Särskilt om det är puckon som har varit och köta i håret tidigare.
Om jag inte blev så ful på kort så skulle ni få se mej ny klippt.

Kommentarer
Postat av: Bengt

Klart vi vill se! Du är väl aldrig blyg



2010-11-30 @ 19:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0