Lördag morgon..

Ja då har man provat det också. Även om det funkade så går det välldigt sakta.
Har en arm kvar på Stefans norsktröja. Tänkte han kunde få den i år med lite tur.
Ja ja vi får se. Blir lite uttråkad när det går sakta också.
Stefan är och skuppar runt på krk.
När han kommer där i från så ska vi till munkfors och hämta hem hästen Cara mia.
Får se hur jag gör när jag ska släppa ihop hästarna. Mina har skor på sig och ny snö på backen.
Är inte så bra.
Jag får nog släppa ut en i taget som bekantar sig med henne så dom inte triggar varandra.
Igår när jag kom ut till bilen så fick jag se att jag hade punka.
Lämnade in däcket på lagning. Hade fått en skuv i däcket igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0