Läser så ögonen blöder.

Finns inte mycket och säga. Mer än att jag har försjunkit i böckernas värd.
Började med att vi försov oss Linn och jag.
Jag brukar gå upp och sjutsa Linn till skolbussen på morgonen.
Handen hade varit lite besvärlig på morgon kvisten. Så när stefan gick upp så la jag upp kuddara så jag kunde halv sitta upp. Brukar göra så när jag får ryggbesvär, för det är enda utvägen för att lura ryggen.
Var väldigt bra även för en obekväm hand också. Men klockan drog iväg till 7.40 så det blev och ta en sväng till molkom.
Åkte hem och åt frukost. Sen var det bara och gräva ner sig i sängen och läsa.
Vid ett ringer Linn och säger att dom slutat tidigare.
Det var bara och åka till molkom igen. Sen hem och läsa vidare.
Var ut till hästarna mellen halv 6 till 7. Då tyckte jag det var dax och läsa igen.
Men slutade vid nio för jag var ju tvungen och titta lite på datorn.
Ska nog gå och lägga mig och läsa en stud igen. Har hör att det är bra för dyslektiker Hi HI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0