Håll till godo.

Två gamla polare satt och snackade över en öl på krogen..
-Du vet du vad jag gjorde förra veckan eller?
-Näe?
-Jag tatuerade in en hundralapp på ballen hehe...
-Va!? Varför då?
-Jo, för det första så gillar jag att hålla i pengar. För det andra så gillar jag att se pengar växa.
Och för det tredje så gillar jag att sticka till frugan en hundring då och då!


-Jag är faktiskt rätt så rädd, sa Lasse till Sune. I går fick jag ett brev där en man hotar mig till livet
om jag inte låter bli hans fru.
-Men låt bli hans fru då!
-Jovisst, men han skrev ju inte vem han var....

Kommentarer
Postat av: nicke

En snopp säger till sina kulor: Kom igen grabbar! Jag ska ta er på en fest ni aldrig kommer glömma!

Du ljuger din jävel!!! Du kommer att gå in

själv o sen får vi hänga utanför o banka på tills festen är slut!!!!

2010-11-06 @ 22:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0