Fördriver tiden.

Går och går, det är klart det går. För nu är det gort. Disken står på tork.
Men man kan säga att det är slöseri med tid.
Men det värkar jag ha hur mycket som helst i fyra veckor framöver.
Stefan hade upptäkt under dagen igår att han skulle få diska en lång tid framöver.
Så jag ville bara vara lite snäll.

Inte nog med det så fick vi ett telefonsamtal igår kväll. Svärmoder var på väg i ambulans för hon hade ramlat i köket och troligen brutit lårbenet.
En olycka kommer ju sällan ensam, heter det ju.
Så vem blir den tredje?

1992 tror jag det var sist. Sandra fick två vridbrott på smalbenet. Medans min älsta broder spelade fotboll och sparkade i hop med en annan spelare och bröt av benet.
Och mormor bröt lårbenet. Allt detta under samma sommar.

Så vem??????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0