Finger gymnastik..

Imorgon blir det och fördriva tiden i karlstad.
Linn ska vara på krk hela dagen från sju på morgonen tills efter hennes ridpass som börjar kvart över sex.
Får se hur jag gör. Men jag ska rönkas igen kl 13. Sen kanske jag åker hem en sveng och hämtar henne på kvällen. Blir lite drykt annars.

Jag hittade en lapp idag som läkaren gav mig. Där stog det att det var bra att röra på fingrarna för det ska bli lättare sen efter gipset är borta.
Så nu funderar jag på att ta fram ett broderi som jag har liggenas efter att boken är slut.

Linn fick skala potatis idag för första gången. Men det var lite gnäll så jag hjälpte henne med ett par potatis.
Jo då fingrarna får allt sin motion ska inte bli några problem.
Men det var svårt och hålla potatisen med bara pekfinger och lillfinger med dom andra två som stöder potatisen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det skulle jag velat se....hahaha

Carina

2010-11-24 @ 23:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0