En dag att minnas....

Nu börjar det bli skit kalt. Var 10 minus i morse när jag gick upp.
Sandra och jag skulle iväg till krk och möta upp med linn som kom från far sin.
Hon skulle vara med på hoppningen på 70 cm.
Nästa gång blir det nog dressyr säger linn. Går lite lugnare till väga.
Ja det blir nog bra det. Låt mamma stå för dom galen heterna.
Jag har tillräckligt med tyngd i baken och kan sitta kvar.
Värre var det för linn idag som flög av innan hoppningen började.
Men det gick bra med dom alla tre. (linn, hästen och hindret).

Stefan var hemma och grejade. Var lite tur det för dom kom och hämntade grävmaskinen redan idag.
Och den stackaren (grävmaskinen alltså) hade frusit fast i baken så dom fick krångla lite för att få låss den.

Varit iväg och gort av med lite pengar igen. Blev bjuden på ett perfect home party (hem inredning.)
Denna gång blev det fyra ägg koppar såååå passande. Får låta bli och sälja alla äggen nu så jag kan inviga dom när jag får hem kopparna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0