Aj aj Aj......

Ja du Bengt det där var väll bra onödigt!!!! Gå och bryta revbenen av sig.
Mitt i jul ut skicket och allt. Men men ni karar har ju svårt och organisera så det kanske var helt naturligt.
Själv så skulle jag behöva klona mig eller att man hade en tvilling syster som kunnde hjälpa till.
Som grädden på moset så har min mor fått halv tids pension och jobbar nu ons-fredag varge vecka.
Men va f--n det kunde varit värre som sakt.
När jag kom hem idag så av någon konstig annledning så började jag städa. Var apsolut inte meningen.
Men tack säger jag till mig själv och fint blev det. Förstås så lagade jag mat samtidigt vad trode ni!!
Stefan har beställt snökedjor till den nya traktorn som kommer redan i morgon. Tur att det är höstlov så linn är hemma och tar i mot när dom dyker upp.
Linn har fått sortera sin tvätt idag och stoppat i tvättmaskinen. Oj Oj vilka framsteg
Jo Bengt! Nicke ser glad ut och få ha den nya palldragaren och alla tjejerna för sig själv.
Han trivs riktigt bra, men så är jag nere lite då och då också. Ha HA

Kommentarer
Postat av: Nicke

Tur du inte skvallrat om allt, du vet :-)

2010-11-04 @ 18:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0