25 Maj

Linn och jag tog oss en ridtur efter middagen. Sen skulle stefan klyva lite ved så jag hjälpte till en stund.
Har tagit och klippt hovarna på lilla etna när vi var till baka från turen. Man måste vara snabb annars tröttnar hon och då blir det inte roligt.
Fast hästen är liten så är hon urstark.
Har även hunit med och gossa med ett par kycklingar. Måste passa på innan dom är en stor höna.
Måste även försöka att kolla varför det är en vänn på face book som inte kommer med vad hon skriver så man måste gå in på hennes profil för att se vad som händer i hennes liv. Har ingen anning vad jag har ställt till med denna gång. Mina data kunskaper är enorma Ha Ha ha
Jag kan fixa mer än dom flesta utan att någon vet hur jag gör. Om någon begriper vad jag har kommit åt för knapp så hör hjärna av er.
Min lille brors födelsedag är det idag, hela 34 år blir han. Han är snart en gammal gubbe lill sparven.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0