Från tupp till kunskap.

Ja det blir nog en tupp Mia. Så smaklig måltid på dej då. Hi HI Den är riktigt tam men man kan väll inte säga att den kelar tyvärr.
Igår tog jag mej en spring tur igen. Rocky var med utan koppel så jag tränade lite lydnad samtidigt som jag sprang. Det gick riktigt bra han höll mitt tämpo nästan hela tiden och när det bar i väg för mycket så hychade jag på honom och då svarade han genast med och dämpa farten. Han är som en hel kar följer minsta vingk. Ha Ha
Ikväll så har jag äntligen lakt ut annons på husvagnen på blocket.  Så nu hoppas jag att någon nappar.
Blev så trött på mina fötter i dag så jag slet ur inläggen och gick utan bara för att få en förändring åt fötterna.
Funderade ett tag och ta en ballong påse och stoppa i. Mjukt och följsamnt tänkte jag.
Var på utvecklingssamtal för linn efter jobbet igår. Den tjejen är klippsk synd bara att hon inte kan hålla lite mer distans till sina klasskompisar. Det blir nog chef utav henne också som sin far. Han jobbade i affär men fick en egen butik och basa över bara för att dom ville slippa honom. Har han berättat själv. Men nu har han bytt ut konsum mot systembolaget. Mycke kan man säga om den mannen men sitt jobb kan han in i minsta detalj.
Så jag är inte orolig för linn hon kommer och slå sig fram ändå även om inte alla klappar henne på axeln.
För kunskaperna kan dom alldrig ta i från henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0