En dag kvar.

Hur trött i fötterna kan man bli igentligen. Jag är inne i stan och plockar ordrar nu för det är så mycket för dom där. Så jag får nog göra ett nytt besök till otto book och skaffa mig nya inlägg. Denna gången är det bäst dom gör rätt från början för nu vet jag hur slipstenen dras så det är bäst dom passar sig.
Min mor stor trivs med att vara singel och det gör även beata. Hon är ute om kvällarna och spankelerar i köket och pratar värre än vanligt. Skönt att hon har blivit lugn och att hon inte skriker så mycket längre.
Blev nyss avbruten av en marknads undersökning om utbildnings företag vad man vet om dom.
Herre gud nu ringde dom allt till fel person. Kan dom inte göra några under sökningar om spik och hammare eller om kycklingar eller vanlig hästgössel. Nej mitt nummer kan dom nog radera från sådana saker. Tänk när dom ringde en gång och skulle göra undersökning om var man handlade och hur offta och vad.
Varor som jag köper ryms på ett ute dass i princip så jag är nog inte den ulltimata kunden på det obrådet.
Hatar att laga för det mesta. Inte kul och handla. Gör mig inte mycket besvär med och leta bästa butiken.
Boj kottar lidel butiker.
Jag äter för att man måste, så jag är inte direkt någon njutare av mat. Men därimot godis och bakelser MUMS.
Så visst ett utedass med godis kan ja ju sträcka mig till också då.
Tur att man är lång ledig snart, känner att det behövs. Fast stefan har tagit semester så han har redan slagit sig till ro för helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0