Mannen i mitt liv!!!!

En man KAN överträffa sig själv. Stefan har ju varit ledig i dag för att vara hemma och greja lite.
Han har kapat upp all ved som har luggit och skräpat sen i höstas så nu är han stel i ryggen.
Sen har han klippt gräsmattan för första gången i år innan regnet kom. En sak till han har skottat klart i stallet när jag kom hem. Även diskat och gort fint.
Så mötte han upp mig på lantmännen så jag kunde få släpkärran och åka till torgnys trä och köpa stängselstolp.
Och nu är han och rider.
Så i kväll ska han få kalv stek när han kommer hem det är han väll värd? Tänder kanske ett ljus också. Hi Hi
Ja om man ändå måste bli trött så varför inte ordenligt trött. Men varför överdriva så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0