Lite smått och gott.

Ja vad hände idag i mitt liv. Jo först slappade jag en hel del och sov en sveng på soffan med en kyckling på magen. Sen var det några och tittade på husvagnen. Men dom vill nog ha vagnen men kanske inte till det priset. Så vi får se om dom hör av sig något. Sen har jag mejlat i väg bilder på husvagnen. En som ville se hur den såg ut inuti.
Har städat lite på förmidagen.
Ränsat ogräs i rabatter. Sätt lite tomat plantor i växt huset som jag har fått utav en granne.
Borstat lilla "Grisen" Etna (shettisen). Haft begravning utav kycklingarna som inte kläcktes plus den jag tog bort igår.
Första kullen av kycklingar värkar det som att det är en tupp och fyra hönor plus den som är halt så den blir nog Mias den med vilket det är en höna eller tupp.
Hämntat hem Linn från sin far. Tog mig friheten och köpte med kina mat så slapp jag laga mat i dag.
Tittade in till min mor när jag hade vägarna förbi. Där var det lungt och skönt. Nu trivs dom, skatan och hon.
Har blivet lite trevligare med lite mindre grejer. Synd bara att det tog så många år innan uppenbarelsen infann sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0