Kycklingar på g.

Ja då var det dagen efter igen och mör som en oxfile är man också. Ganska mycket folk var det på dansen. Det är ju kul när han försöker hålla logen öppen till oss nördar som vill svänga våra lurviga. Det togs en del bilder så gå gärna in på hemsidan och se om jag finns med "Logen mitt i skogen" men det kan ta någon dag innan dom har lagt in det.
Idag är det marken i molkom som gäller. Väntar på att min mor ska komma för hon gillar marknader särskilt marknadskarameller. Sen blir det svärmoder och Lunch.
Mina döttrar kommer hem i dag från prag. Så då kommer det nog och pratas en hel del från linn när hon ska berätta allt som hänt där.
Som sakt så är det 21 dagar i dag i äggkläckningsmaskinen och det är redan 4 ägg som börjar spricka.
Dom andra är nu 4 veckor men det är fortfarande svårt och se om det blir hönor eller tuppar.
Så mia du får tåla dig en stund till.
Det ena ägget är ett så kallat grön värpar ägg och det är ett av dom som redan börjat och spricka.
Den skulle ju vara kul om det kunde bli en höna. För då blir det gröna ägg från den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0