Helg igen.

Var på väg hem när jag kom på att jag skulle köpa en pressent till Sandra men jag visste ju inte vad.
Men till slut så kom jag på att hon behövde ett par nya rid vantar så jag jorde en liten u sveng vid golfbanan och till baka till stan för och se om det kunde finnas på färgestad.
Så klart var det dom dyraste som var dom som skulle både passa bäst och var bäst grepp på. Så dom blev det.
Sen var jag till svärmoder för att tvätta hennes köks fönster och byta gardiner. Det är ju marken till nästa helg och då ska det ju vara finnt åt tanterna som hon får på besök.
När jag kom hem så började jag och dammsuga och skura golv och även spisen fick en rengörare både utvändigt och invändigt. Det ska ju bli tårt bak i morgon. MUUUUMMMS!
Får se om det kan bli någon jogging tur denna helg. Kanske tar med en häst så jag kan slänga mig på om orken tryter. Eller snarare när orken tryter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0