En riktig trött dag.

Började dagen med att göra min första miss och gå till postlådan. Grannen stack ut huvudet och sa att det kommer ingen tidning idag. Bara att knalla hem.
Sen har jag varit bort till gärdet där timmret låg och krattat bort lite mer böös. Sen kommer stefan med
4-hjulingen och kärra och tar upp skräpet som jag har fått i hopp. Då kommer jag på att vi ska svänga bort till torgnys och köpa stängsel stolp till ridbanan.
Kommer dit och ser att bomen är för. Då skramlar det till i huvudet att det är första maj igen, bara att åka hem igen.
Nu har jag just kommit från duchen och vad kan hända där!!!
Jo när jag har tvättat håret med champo så är det dax för balsam och tar duch tvålen istället. Tyckte det var konstigt när det löddrade så.
JA! JA ÄR RÄTT SÅ TRÖTT I DAG!
Var på dans gala i kristinehamn i går kväll. Börjar och bli gammal nu när man inte kan fixa dagen efter fast man inte har något alkohål i kroppen. Känner mig ganska börbulltat efter dansingen. Man skulle tro att en del tror att det är brottning på dansgolvet. Och jag är inte den som inte sliter tillbaka för att visa var skåpet ska stå.
Men då skäns det i kroppen också dagen efter.
Lite kul komentarer får man lite titt som tätt om allt möjligt. Nu gällde det dans golvet. Det var för stort det blir inget trivsamnt och dansa. Nej och annars är det för trångt och inte roligt för det. Det bevisar att mäniskan aldrig är nöjd. Jag behöver bara en dans partner som kan dansa och ett golv som är jämnt så jag kan stå på benen, sen sköter jag rästen av trivseln.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0