En påse skit.

Synd att jag inte har så mycket att berätta till er men mitt liv känns som en påse skit just nu.
Men livet ska väll inte vara rätt vist förstår jag. Men en har väll sig själv och skylla att man inte grävde ner sig bakom någon sten redan från början så man slapp problem.
Just nu så avundas jag er som varken skaffat er barn eller någon man.
Men så lätt tar ni inte död på mig!
NI vet väll varför mannen har huvudet på sned när han tänker????
Då får båda hjärn halvorna kontakt med varandra.
Tur det är måndag i morgon så man kan sätta tänderna i ordrarna på jobbet i stället.


Kommentarer
Postat av: maria

Eftersom vi verkar dela livssituation så kan vi kanske dela påse också så kan vi kasta bajs på varandra och skrika otrevligheter till allmänheten! Bra?

Sköt om dig Helena, vi ses kanske till helgen!

2010-05-11 @ 08:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0