Äntligen fredag.

Dagens fräckis tyckte jag passa efter gårdagens innlägg.
Sitter och väntar på fint väder. Var in på torgnys trä på hem vägen och köpte med färg till stallet. Tänkte det skulle skina vitt som i gammla dagar.
Igår när jag var och red på krk så var det hoppning på chemat. Vilken häst får jag då?
Kärringarnas favorit "månen" han är som en trygg labrador. Men jag lyckades ju i alla fall skapa spänning. Kom lite fel rid väg så rid läraren skrek vänster och så landa vi i fel galopp. Så jag bröt av och fick göra en snäv sväng och på nästa hinder och lyckades få slöfocken i galopp innan vi seglade över sista hindret.
Hon tyckte jag skulle klara mej bra på tävling, då man rider på tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0