Varning sjuk man.

Jag brukar gå rätt hårt åt min sambo tycker många. Därför måste jag berätta att på sönda morgon så fick han frukost på soffan. Stekte ägg och gorde en ostsmörgås med juice till och bar in till soffan där han låg och tittade på tv. Visst han trode säkert inte sina ögon för han tittade lite underligt med ett leende på läpparna.
På lörda kväll så blev han dålig så nu har jag nog smittat honom med mina bakterier.
Idag var han riktigt hängig så han tänkte nästan åka hem fån jobbet. Så när jag gick till hästarna så plockade  jag in en ve korg åt honom så han kunde elda för han frös lite.
Så visst är jag snäll OCKSÅ men det är ju inte lika roligt och tala om.
Till påsk är jag ledig i 5 dagar i sträck. Då ni ska jag ha planerat vad jag ska hinna med och börja med lassa ut kåken eller mura gord källare eller kanske byta magasin taket. Skulle vara kuligast att börja med taket, men det som det är brådis med är ju denna kåken som ska rivas om jag nu ska få någon nu kåk någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0