120 grader.

Jag är så jävla trött på folk som hånar mig för att jag inte kan vissa saker eller att jag är dålig på vissa.
Då skulle jag villja se den jäveln som kan det som jag kan. Om den lever. Jag är inte bäst det påstår jag inte, men jag hankar mig fram och klarar av det jag företar mig. Och dom flesta höjer ögonbrynet i alla fall. Sen är det väll skit samma att jag inte kan allt om klädmärken datorer musik konstiga mat rätter som en ska smaka på. Kunna umgås i finare kretsar eller ha ett vårdat språk eller stava. Den saten som har kommit på stavningen där inte det finns någon logik alls. Där är det nog ni som kan stava som är de största dårarna som ändå har lyckats lura sig och tycka att det är rätt så. Stavning skulle va som arbete det ska finnas bestämnda regler och inga undan tag. Och alla dessa ske djud som ingen människa borde begripa. Skriv som det låter så kan ingen läsa fel.
Från det enna till det anndra så ska jag klippa mig i morgon. Det är också en bedrift. Ska jag ta med tummstocken tro och visa dom hur långt det är i mellan centimetrarna. Finns det ögon mått och köpa? för det föds tyvärr inte hårfrisörer med.
Nu är det kvällen
God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0