Snart ledig.

Har haft små folks främmande. Två små kisar den ena gillar traktorer och den anndra är lite små busig. 
Hoppas dom kommer och hälsar på en gammal tant som jag även när dom blir lite större.
Jag rände rund hemma hos deras gammel mormor och gammel morfar när jag var liten och käkade nybakade bullar och drak hemmagort saft. Började rida gorde jag där också och min första ponny kommer där ifrån.
Så nu hoppas jag på att det ska bli min tur och få ge dom möjligheten som jag fick.
Imorgon är det sissta dagen denna vecka som jag jobbar, är lång ledig i 5 dagar.
Då ska det ränsas i rucklet.
Har fått tid hos en natrapat i morgon som ska rätta till mig i ryggen igen. Kan behövas inför allt som ska göras framöver.
Här hemma är det ombytta roller minsan. Linn säger till mig och vara lite social istället för och sitta framför datorn jämnt. Är hon 13 år eller VA.

Kommentarer
Postat av: lilian malmgren

Det var gulligt skrivet av dig.Du får se till att rida in den lille shettisen så dom kan rida på den när dom kommer,det blir nog du som får ta den där djurbiten.Svårt att övertala Roffe att bilda ny djurpark

2010-04-05 @ 13:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0