Tålamod

Ja det händer inte mycket nu. Hur orkes lös kan man bli igentligen. Får nog tänka på och ändra mina kost vaner och se om det kan gå och få lite energi den vägen.
Gorde ett test på facebook och där visade det sig att jag var 57 år i kroppen Ha HA HA jag undrar hur detta testen funkar för dom frågorna jag svarade på gällde inte mycket hur man känner sig i kroppen.
Har hittat en vävstol nere i lysekil men hur ska jag orka åka och hämnta hem den då. Lite töligt nu när jag nyss har varit där nere.
Igår efter ridningen var jag till obs och klippte mig och då passade vi på och åka till ikea och titta på ett badrums skåp. Skönt nu kom allt plock som stog på skåpet som hänger på väggen bort. Även grejer som stog i fönstret. Änligen kan man hålla lite städat. Men det var lite roligt för skåpen på väggen köpte vi för si så där 3-4 år sedan och nu kunde stefan greja med gång järnen så inte den ena dörren skaver och gnislar oj oj oj oj oj.
Även handduks hängaren kom upp på väggen som vi köpte för 1 och ett halft år sedan. Kul, han frågade mig om den skulle sitta där jag hade markerat en ring på väggen. När la han märke till den tro. Ringen har funits lika länge. Vissa saker låter jag mannen få göra och då går det så här. Som tjej får en bara axeptera mannens beteende. Med det innebär det att man måste ha tålamod massor med tålamod.
Har stickat på stefans norsk tröja har jag gort i alla fall tänkte den skulle bli klar innan snön är borta.
Har varit in och tittat om mina klass kabrater har annmält sig till klassträffen. Men det tycks vara lite trökt där med så jag får väll ringa runt lite och se om någon tänker och gå. Man vill ju inte bli ensam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0