En slitsam dag.

Ja så var det dagen efter igen då. Igår fick jag inte tid och lägga ut någon fräckis så det blev en idag istället.
Efter jobbet igår så var jag in till stan och skulle titta på bal tyg till sandras kläning. Men det fans ju för lite och se på så hon ska sticka till stockholm till påsk och hälsa på sin kusin som har fått ett barn igen och samtidigt se på lite tyg där. Sen när vi kom hem så kasstade vi i oss lite tacos innan stefan och jag skulle leta på denna mäniska som hade lite värpdugliga ägg åt oss.
När vi kom där ifrån så gjorde jag mig i ordninga på 45 min innan bussen gick från min hållplats här i skogen.
För nu stundade after work. Vi åt gott och tjatade en stund på pitchers. Ja jag han med lite armbrytning också.
Sen skulle dom vidare och dansa på ett relatift nytt ställe. Men vad lyssnar folk på igentligen. Nej det var iget för mig så jag tölade vidare med mina arbetskamrater och tippsade om min blogg för dom som inte har hittat hit än. Behöver få lite mer besökare för chefen skrattade så gott när jag berättade min högsta besökar siffra.
Han hade nog tänkt sig att jag har tusen tals besökare. Vem vet det måste ju finnas många inteligenta människor där ute som skulle villja lyssna på lite dravel i mellan åt också eller hur. Det här vanliga livet som ändock inte är så vanligt ändå. Men som jag fick upplysning om i går: Det är JAG.
TACK!
Kom hem 2 i natt och sen upp 7 för att begemig till ridningen på krk. Otroligt vad bra det gick idag. Gorde skänkel vikningar som jag aldrig gort något annat. Var väll så avtrubbad i huvudet så det gick av bara farten.
Nu behöver jag nog sova en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0