Dubbelt upp.

Nu är det fredag igen. Åkte direkt till hammarö och tittade på dom inhandlade hästarna som minna vänner från krk har skaffat sig. Det är lite kul med dom för dom ser nästan identiskt lika ut. Ska bli kul när dom kan börja rida lite mer turer i skogen. Nu är det för mycket snö överallt.
När jag kom hem så började jag och göra ordning i stallet och hös hönorna. Sen hjälpte stefan mig med och sätta upp namnskyltarna som vi köpte i ullared. Bus snyggt blev det.

Fredags fräckisen:
Pelle hade köpt en japansk kikare som han tyckte var hemskt bra. Bertil på stod att hans gamla kikare var precis lika bra:
-Häromkvällen såg jag genom fönstret hur du och din fru låg i sovrummet, sa han.
-Där ser du själv att kikaren är dålig, sa Pelle. Hade du haft min hade du sett att det var din fru.

Mannen plockar upp en gatflicka och tar med henne till sitt rum. Hon strippar ur sina kläder och upptäcker att han bara står och stirrar på henne.
-Vad är det med dig älskling, är detta det första underliv som du sett sedan du kom ut ur en?
-Nej, men det är första gången jag sett en som är stor nog för att krypa tillbaka in i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0