Snart!!!!!

Ja då var det dax igen för övertid. Imorgon blir det ett sådant 12 timmars pass igen.
Om jag kunde så skulle jag klona mig så det blev ur värden någon gång.
Så snart är det dax att gå och lägga sig. Men i dag så har jag haft linn med mig hem så hon
får sköta hästarna ett tag.
För i morgon så ska hon äntligen få sin efter längtade rid bana. Tidigt i morgon bitti så kommer första last bilen med bärlager. Dom ska köra två lästbilar samtidigt så det går undan lite.
Undrar om jag slipper köpa pressenter till henne i några år nu, när hon får en hel ridbana.
På måndag så ska hästarna få skor på fötterna. Undrar hur vitspår tar det, han har ju aldrig haft skor på sig förut.
Nyss så ringde Sandra och berättade att hon hade vunnit hoppningen i måndags på ridningen. Dom brukar ha hopptävling sista läxtionen.
Linn kom hem med två rosetter som hon hade fått i söndags på en hopp tävling i årjeng. Den ena var för andra platsen i 70 cm höjd. Den andra var en 6 plasering på 60 cm hinder.
Man blir allt lite stålt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0