En slapp helg.

Nu sitter man mest och väntar in måndagen. Helgen är så kort.
I fredags så slutade Linn 7:an. Sandra kom från grums och skjutsade sin lilla syra till kyrkan och var med under skolavslutningen. Det är syskon kärlek det.
Skälv så var jag på jobbet och nu äntligen fick jag gå upp på över våningen och hjälpa min mor. synd bara att jag har 2 veckor och reda upp allt fram till semestern. Sen ska avdelningen flyttas till fäligt till örsholmen under byggnationen.
Lördagen började Linn och jag med och åka till krk och rida för vi fick ställa in i torsdags när det var studenten för sandra. Vi hade hoppning ute. Det var riktigt görigt så man fick tänka sig för så man inte halkade i kull. Bra och bra det vet jag inte om det gick men vi tog oss runt hela banan i alla fall, helskinnade både hästen och jag.
Efter ridningen så åke vi till väse och leta på ett ställe som sålde hinder bommar som vi ska ha till hopp hinder hemma. Hela 10 st belv det som nu ska målas i fina färger.
Linn skulle till sin far under dagen så lite senare när Sandra skulle rida Angelicas häst. Så skjutsade jag henne till hammarö så hon fick åka med henne till grums så slapp jag åka så långt.
Idag så gorde jag klart höns gården så när som på en hasp till dörren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0